Sunday, August 23, 2009

De unde vin si incotro se duc? sau sunt aici ca sa ramana?

bai fratili meu, nu mai am rabdare, nu mai am chef, nu mai vreau. Am ajuns la saturatie, sunt ca un burete plin de laturi, caci deh, viata in marele oras european si capitala e ca sexul anal fara alifie. Tot ce vezi, auzi, tot ce te inconjoara te sparge la buci ca sa zic asa. Daca va asteptati sa nu injur, sa nu ma revolt, sa nu folosesc un limbaj cololrat sau expresii licentioase, va inselati amarnic.
Cam de o luna, din pricina unor caini - animale cu patru picioare, blana, s.a.m.d. - m-am vazut nevoit sa dorm in alta camera. Cine pula mea are atatia nervi de irosit, latratul din ora in ora al bestiilor din spatele blocului m-a adus in culmea disperarii. Bun, zis si facut. Mut acareturile in sufragerie, de fapt tot un fel de dormitor, numai ca e cu un m2 mai mare, deh, conceptul de living la bloc nu se potriveste. Si dupa ce dorm linistit ceva vreme, cand intr-o noapte am o intalnire de gradu' 4 cu "Periplaneta americana". Am zis ca fac infarct. Sunt mai nevricos din fire, ganganiile nu au fost prietenii mei cei mai apropiati, dar in timp am reusit sa-mi stapanesc teama, sau cel putin sa credeam. In fine, intr-o noapte pe la 3:00, ma trezesc, scumpa si draga mea prietena imi zice: "coaie, cred ca ai intrat un gandac d'ala de vara in camera ca m-a gadilat pe mana". In inteligenta mea cuprinzatoare zambesc si explic: cine-stie, o fi vreun gandacel d'ala mic de vara care s-a ratacit si dau sa dorm. Din fericire pentru mine si din nefericire pentru sonul meu aprind lumina sa investighez. Ma uit in jurul meu, nimic negru cu multe picioare.
Sunt adormit, incerc sa focalizez, ma uit si mai atent in jurul meu, la un moment dat vad ca se misca manerul de la un sertar de la mobila. Imi zic, coaie sunt obosit rau, ala nu are cum sa se miste, poate sunt mai adormit decat de obicei. Incerc sa ma dezmeticesc, ma uit si mai atent, al drecu' maner incepe sa o ia la fuga dupa mobila. Inima incepe sa-mi bata cu putere, nu inteleg, cum pula mea sa fuga un maner de sertar si sa se plimbe pe blatul din laterala mobilei, ceva e necurat. Stau nemiscat, respir cat mai incet, ma uit foarte atent. Sa-ti bagi pula, maneru' de culoare maron, light brown cum ar zice americanii are antene si muuuuulte picioare. Sa moara ma'sa e un gandac. Si toate firele de par de pe corp, cred ca si alea din cur s-au ridicat, mai ceva ca soldatii la raport in fata generalului. Fratioare, e un gandac, mare, maro, cu antene, cu multe picioare si dezgustator. E mare frate, e cat o bricheta, fara antene, si vioi futu-l in gura, dau cu papucu dup el, se fereste mai ceva ca Bush de pantofii aruncati de ziaristu' ala la conferinta de presa. Faci pe Matrix cu mine, stai ca te aranjez. Se uita la mine cu ochii tristi si goi, parca ma ia la misto. Sting lumina, zic ca poate-l pacalesc. Stau pe intuneric cateva clipe dup'aia paranoia se instaleaza si-mi zic, daca se urca pe mine, mor aici cu zile. O aprind, brusc, bestia e pe perete. Pe fundalul alb il reanalizez, e parca mai mare. Ardite-ar terciu' pe mate de bestie, te zobesc, chit ca o sa trebuiasca sa zugravesc da' azi aici iti lasi oscioarele. Dau iar dupa el, nimic, ciudat. E mare si foarte mobil, cum pula mea o fi reusit performanta asta. Gata, somnu meu a disparut definitiv. Nu am nicio sansa sa mai dorm, in plus nu l-am ucis. S-a facut nevazut in spatele mobilei, nu am cum sa ajung la el. Ma mut inapoi in dormitor sa dorm cu cainii in ureche. Dimineata ma edific pe net cu niste articole despre ganganie - secotru 3 e plin de ei, in special cartirele din jurul meu. Sunt americani, deci, de calitate. Au aripi, pot zbura si pot invada orice casa, raspunzand si la intrebarea mea - cum kilu' meu de au ajuns pana la etaju 10?!?. Mai citesc un pic si ma consult cu cei din jurul meu. Majoritatea ziceau sa dau cu spray? Coaie, nu ii poti face felu cu spray, e ca si cum l-ai parfuma la cat de mare e, praful de DTT il trage pe nas ca pe cocaina. Ma gandeam ca americanii l-au dezvoltat in laborator. Pula mea, la cat de grandomani sunt, la ei totul trebuie sa fie mare, probabil gajgotia a aparut sa le faca in ciuda rusilor in timpul Razboiului Rece. Na futu-va-n gura de rusi, ai nostri sunt mai mari, si mai maro. Sau i-au facut sa care mici bombe nucleare pe spate sau arme chimice. Cineva-mi zice ca sa-l omor cu degetu', prietene esti redus, pai ma omoara el cu degetu la cat e de mare. Poate sa trag cu harponu' dupa el. Atcineva imi zice sa pun o capcana pentru gandaci. Clar, am vazut pe Discovery ce fel de capcana, d-aia cu lat frate. Pun o juma de pui in sufragerie si langa el o capcana cu lat, ancorata de unul dintre peretii de rezistenta, ca eu n-am cum sa-l tin. Pe net recomandarile sunt light, da cu una, da cu alta, frate da' nimeni nu zice - fratica uite ce ai nevoie - 1. costum de cosmonaut captusit cu mythil. 2 - aruncator de flacari sau kalasnikov sau palosu' lu' Fat Frumos, dupa caz. 3 - rachete sol aer. 4 - un dram de nebunie. 5 - casca de motociclist. 6 - toate in culoarea camuflajului ca sa ma amestec bine cu mediu inconjurator.
A doua zi arunc cu niste zemuri prin toata sufrageria, d'alea de-ti topesc varu' de pe perete. Zic, daca nici cu asta nu scap de animal nu voi mai inchide 1 ochi in casa asta. Dupa 3 zile de intoxicatie a disparut. Probabil s-a facut nevazut razand in sinea lui de mine - nu te mai criza fraiere ca nu ti-am facut nimic. Poate a plecat, poate a murit, sau poate ma pandeste sa se razbune...

P.S.Daca nu veti mai auzi vesti de la mine in perioada urmatoare - the motherfucker got me!

P.S. Tiganu' catre tiganca: haide fah sa ne intepenim si noi in seara asta la mine acasa. Am o canapea d'aia misjto cu arcuri si tot ce trebuie sa ne dezmierdam si noi pa muzica lu Gutza!
Tiganca - bine sharaoane, haide!
Ajunga negrii acasa, sa apuca de treaba pe canapea. In chinurile sexului, tiganca da din maini si se agita cat mai sexi. La un moment dat, aprinde din greseala lumina in camera. Buimaca, vede pe perete un mare gandac, urias, monstruos cu ochii licurind bucurandu-se de imaginea apocaliptica oferita de cei doi in plinatatea actului sexual.
Tiganca sa uita la tigan si ragneste - bah, futu-ti fata ia de martafoi o pleosnita pe perete!
Tiganu stapan pe situatie - si ce pula mea vroiai fah, Rembrandt?

1 Comments:

Blogger George B. Moga said...

Un tip era exasperat ca avea casa napadita de gandaci.. Nu mai stia ce sa mai faca. Afland de necazul omului un amic il invata:
- Ia o trompeta si suna "adunarea". Cheama-l la tine pe Capitanul Gandacilor si ordona-i: LA BUCATARIA VECINULUI, LA ATAC!!! Si gandacii se vor duce cu totii la vecin si scapi de ei.
Zis si facut. Omul executa lucrarea: da adunarea. Capitanul Gandacilor vine. Asta ii da ordinul..
- Am inteles sa traiti!
Si toti gandacii pleacara la vecin.
Omul rasufla usurat si mai-mai sa se imbete de bucurie.
Dupa doua zile se trezeste la el cu Capitanul Gandacilor:
- Sa traiti, raportez. Am atacat, am cucerit si ne-am intors cu ... 20.000 de prizonieri!!!

10:33 PM  

Post a Comment

<< Home