Saturday, July 19, 2008

De-te dreacu'n mata'n cur de fraier

(acest articol, la fel ca celelalte nu este recomandat pudicilor, rusinosilor si copiilor sub 6 ani, voi folosi muuuuuuuulte cuvinte obscene, si am si motive)

pentru fraieru' de platitor de txe, relatia cetatean - statu' roman e un fel de fe(re)latie intre o pizda buna si un bosorog muribund. Niciunul dintre ei nu-si doreste sa o arda la nesfarsit impreuna, bosorogul sa aiba cate o erectie din cand in cand, pizda buna sa huzureasca pe banul bosorogului. Voi trageti concluziile cine-i cine in povestea urmatoare. Deznodamantul mi-a umplut curu de lacrimi ca sa zic ashea, tristete, euforie, agitatie si un val de bucurie amestecat cum foarte multa ura.
Deci, fraierii ce cotizeaza la stat indiferent ca e vorba de impozite, taxe si alte cacaturi inventate de statu' roman, ochii la mine, mai ceva ca urechile la Parazitii.
Daca te-a mancat in cur ca pe zambilica sa-ti cumperi masinuta in ultimul an si jumatate, adica mai exact de cand Romanika a "intrat" in Uniunea Europeana, stiti ca ai dat o caruta de bani pentru taxa de prima inmatriculare. Daca nu stiti la ce ma refer, let me break it down for you - taxa de prima inmatriculare vine sa inlocuiasca vechea taxa vamala la bunurile din UE. Taxa ce aducea la bugetul de stat un munte de bani, pe care bugetarii sa-l futa cu beuturi scumpe, masini straine, vizite de lucru "concedii" prin kilu' meu tari exotice pentru schimb de experienta, mai ceva ca Vanghelie la Los Angeles, etc. UE, cand a vazut noua taxa, ia zis lu' playboyu - "tarane, dete dreacu'n mata'n cur d'aici cu taxa ta". Smecherii s-au conformat si au scos alta taxa, adevarat un pic mai mica da' tot aberanta. Daca vreti o paralela, e ca si cum ai lua o tarfa plina de sifilis, sculament, SIDA si cateva alte boli de piele si ai spala-o pe dinti si acum nu-i mai zici tarfa, ii zici prostituata.
In fine, fraieru' de mine dupa adoptarea noii legi, a gasit de cuviinta sa-si ceara diferenta de taxa, care nu e de ignorat. Prin ziare articolele urlau de-ti luau auzul, taxa e mai mica, cu minimum de efort si documente va puteti recupera o parte din bani, blah, blah blah. Imi zic, Jenica, ce combinatie, e rost sa-mi primesc diferenta pe taxa, ia sa ma duc sa depun si eu actele la primarie sa-mi iau cashul. Zis si facut, trag repede niste Xerox-uri dupa documentele pe care le aveam si ma duc la primaria sector 3. Vesel, ma apropii de intrare. Ma opreste paznicul, un Hercule in mizerie, cu cearcanele pana la pamant, o pijama pe el si tupeu cat caru'. Se uita la mine si-mi sopteste: "Aloooooooooooooooo, domnuuuuuuuuuuuuuuuuu', e inchisa primaria, e pauza de masa de la 13:00 - 15:00, reveniti!". Avea dreptate, sa-mi revin, ca nu-mi venea sa cred, coaie 2 ore pauza de masa, da' ce pula mea fac in timpul asta, ca mancare nu cred! sau poate o ora pizdele din primarie gateau pentru restu' timp de 1 ora si in ora cealalta mancau. Bai fratili meu, sa-ti traiasca neamu, esti cu muia urata? ma leshi? unde kilu' meu ati ai auzit frate de pauza de masa de 2 ore, bugetari, platiti din banii nostrii, ai fraierilor ce cotizeaza? Am inteles, in Sania, Grecia si alte tarisoare asemenea caldura nu te lasa sa manucesti, da' a noi nu se aplica fratioare, ca totusi de bine de rau anu' asta a fost mai racorica. In fine, imi bag niste puli, ma leg un pic si sexul frumos, trece. Revin peste 2 ore, incantat in prostia mea ca nu am decat de completat o cerere, de dat niste acte si gata am scapat. Canci, ma duc la ghiseu, un gagiu se uita la mine si rade pe sub mustati: "pai da, aveti actele, da' pe cartea masinii nu aveti emisia de noxe!". Ma uit la el, clipesc, din ce in ce mai rar, o lacrima aluneca incet pe obraz, stiam eu ca nu-i asa usor. Ii zic "stiti, am ceferticatu' de conformitate in care sunt declarate toate lucrusoarele astea, noxe, cilindree, pula mea, tehnicalitatile". Se uita la mine "stiu ce ziceti, va-nteleg, d'a nu e trecute pe Cartea masinii". Eu - da' dar sunt declarate de producator, sub semnatura si stampila. El - bah nene, tu nu pricepi romaneste?. Eu bulversat - ba da. El - deci trebuie sa vii cu cartea masinii pe care sa fie trecute in completare emisiile de noxe! Eu - futu-ti mortii ma'tii (cum zicea Ciakhy cand lua telefoane)in gand. Bine, ce trebuie facut. El - pai trebuie sa va duceti la RAR, faceti programare, aia completeaza pe carte si gata. Ma duc la RAR, in Voluntari fratioare, ca numai acolo se face treaba asta. Eu in locul lor ii trimiteam pe fraieri la RAB (Registrul Auto Bulgar), la vama Ruse cu voi ce pula mea. In fine, stau 2 ore, imi pune ala stampila cu mentiune pe carte. Fac repede Xerox dupa ele, ma duc iar la primarie, iar dau de nenea ala. Iar se uita la mine ca muta la pula, iar zice cu clas duios si jignitor - pai da, da' acum ne trebuie un act de la politie din care sa reiasa data prime inmatriculari. Eu - pai scrie pe carte. El - pai nu asta, aia cand a fost inmatriculata in tara de origine?!?Adicatelea, cand masina mea a fost inmatriculata acu' 3 ani in Germania?!? da, zice el shugubat. Pai si de unde stiu eu treaba asta? El - pai din actele de la politie! Eu - ardi-va'r terciu' pe matze de muisti, iar ma puneti pe drumuri (in gand). Ma duc la politie, o tanti de la ghiseul de informatii, un fel de casalot esuat pe scaun se delecta cu un covrigel (cat volanul de la Scania) si un actimel - ma gandeam, probabil de la traficul intestinal lent esti cat un dulap de scule. Baga un pic de actimel si-l umpli pe Becali de fericire, ca retea de canalizare nu e in Pipera. O intreb, as vrea si eu un act din care sa reiasa data prime inmatriculari. Ea - veniti cu un notar! Eu - de ce notar?Ea - ca asa trebuie! Eu - da' nu sunt minor, am peste 18 ani, nu trebuie sa ma insoteasca nimeni, stiu sa scriu si sa citesc, zic eu! Ea - dom'le ce nu pricepi, vino aici cu un notar si-ti dam actele! Eu - (in gand) futu-ti gatu' ma'tiiii de imbecila, la ce-mi trebuie notar? Stimata doamna (grasooooooooo - in gand)de ce trebuie sa vin cu un notar?Ea - dom'le, vadit iritata, fara notar nu va putem da actele. Plec de acolo, amarat si trist ca un imbecil naiv ce sunt. In prostia mea crezand ca voi scapa usor de drumuri - hahahaha MUIE la Fraieri - deci nu scap usor. Revin a doua zi, dupa ce alerg la 15 birouri notariale, gasesc o tanti acolo in final care imi zice ca o sa vina cu mine daca e nevoie, da' ca o sa ma coste, zic bine, ma duc sa ma interesez ce acte am nevoie pentru a depune cererea si vin sa vorbim. Ma duc inca o data la politie, tot la Informatii, de data asta dau la ghiseu peste un gagiu. Imi zic, stai sa vezi ce ma iau la lupta si cu asta. Au contraire mon amic cum ar zice Jacques-Yves Cousteau. Adicatelea, ii zic poveste, imi zambeste si-mi spune - uite ce aveti nevoie - faceti o cerere de mana, platit la CEC o taxa si dup'aia cu restu' de acte veniti la mine. Zis si facut, fac cererea, atasez chitanta, copia dupa talon si gata. Imi zice - va dau un numar de inregistrare si un numar de telefon. Daca in 30 de zile nu primiti niciun raspuns, sunati-ne, desi nu o sa va raspunda nimeni, mai bine veniti la noi. Ii zambesc, ii urez weekend placut si ma gialesc.
Mai am un pas, adica 2, sa vina de la politie actul care sa ateste prima inmatriculare, sa ma duc la primarie cu actul asta si cu restul de acte, sa aspt cam 45 de zile, dupa care, daca mai sunt in viata si in deplinatatea facultatilor mintale voi primi si suma de bani ca diferenta. Dar, daca intre timp am datorii catre bugetul de stat, mai intai se vor acoperi acestea si dup'aia mai primesc si eu restu'. Ca la tarfe frate, futi, iti faci de cap, dai 100 ron la peste si 5 ron la tarfa, spaga (parca a pus mai mult suflet ca data trecuta).
Vai de noi, cu birocratia din pix. Ma gandeam la un moment dat, daca astia ar vinde toata hartia pe care o pastreaza, ca arhriva, fi mai bogati ca Bill Gates.

P.S. un pic mai structurat astea sunt etapele pentru recuperarea diferentei din taxa de prima inmatriculare (daca se merita)
- copie dupa chitanta de plata (cand s-a platit inmatricularea)
- copie dupa talonul masinii
- declaratie (se ridica de la Xerox-ul din Administratia Financiara)
- copie dupa Cartea de identitate a masinii (actualizata cu stampila RAR) - pentru asta cititi ce scrie sub poza de pe prima pagina a adresei http://www.rarom.ro/
- un documet (orice act) care sa ateste data prime inmatriculari a masinii daca aceasta a fost cumparata la mana a doua din alte tari. (o hartie pe care sa scrie ca masina ta a fost inmatriculata in tara de origine). De obicei pe factura masinii, breef-ul de la politie sau orice alt document.
- daca nu ai documentul care sa ateste data primei inmatriculari - te duci la politie la permise la sediul din Pipera, platesti la CEC-ul de acolo - 1 RON taxa pentru verificare documente (asa se numeste). Apoi faci o cerere de mana (Domnule Director, subsemnatul..... domiciliat..... posesor al masini.....identificata prin serie sasiu....., inmatriculata in Romania cu numarul....., va rog sa-mi puneti la dispozitie un document din care sa reiasa data priemi inmatriculari a autovehicolului in tara de origine, pentru a-mi servi la recuperarea diferentei de taxa de prima inmatriculare - adica taxa de poluare. Va multumesc, data semnatura). Pe langa declaratie, chitanta CEC, mai adaugati o copie dupa buletin si o copie dupa talon, si cam asta ar fi, da' cu statu' nu stii niciodata!
Asa ca dragi platitori de taxe strigati in cor cu mine, ca pizdele la concert la Akcent - statul e condus de .... niste tarani domneeeeee!

P.S.2 - "Un barbat urat intra in barul local, cu un zambet-ranjet mare pe fata."De ce esti atat de fericit?" il intreaba barmanul." Ei bine, o sa-ti povestesc, raspunde uratul. "Stii, eu locuiesc in apropierea caii ferate. Cand m-am intors casa, noaptea trecuta, am observat ca o femeie tanara este legata de sine, ca in filme. Desigur, am mers acolo si am eliberat-o din legaturi si am dus-o la mine acasa. Si ca sa nu mai lungim vorba, am avut parte de ceva deosebit- am facut dragoste toata noaptea, peste tot in casa, cand eu deasupra, cand ea, in toate pozitiile imaginabile!" "Fantastic!" exclama barmanul. Esti un norocos. Era frumoasa?
"Nu stiu… ca nu i-am gasit capul."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home