Thursday, May 17, 2007

Romanu' e un sexual


imi place la nebunie cum suna titlul, mai ales ca in minte am proaspat niste imagini demne de Cartea Recordurilor cu prosti. Am scapat de sub cortina comunismului, imbratisand cu mare drag doctrina democrata. Am devenit din controlati in oameni cu libertati multiple si foarte variate. Daca 50 de ani am stat cu pumnu'n gura, democratia a fost un eye-opener pentru romanasi. Aia fugiti prin Germanica sau prin alte tari mai exotice in timpul comunismului s-au intors in tara dupa 89 cu viziuni democratice si orizonturi largite. In unele tari statul e destul de permisiv cu consumul de droguri. Si poate din auza asta, cei reveniti pe plaiurile mioritice si cacacioase din spatiul Danubiano-Carpato-Pontic, au fost priviti initial cu suspiciune apoi cu apreciere in ceea ce priveste afirmatiile lor la noua democratie. In principiu lucrurile sunt simple si usor de organizat, libertate de exprimare. Asta a fost conceptul cel mai imbratisat: sunt liber, sunt democrat, pot zice ce vrea muschiuletul meu din pantaloni. Trecand peste pudoare, bun simt, spirit civic si multe alte concepte romanasul a devenit sexual. Ei, bine bine, inca nu i-au iesit la suprafata toate valeitatile de playboy insa sunt convins ca in urmatorii 20 de ani va fi la apogeu. Inteleg, tocmai am primit un mail in care un cititor de bloage imi cere sa fiu mai specific. Imediat stimabile, stai sa prezint cadrul, eroii si apoi atiunea. Offfff! Plecand de la aceste premize sa purcedem in lumea sexuala a fiecarui mascul feroce cu iz de branza de burduf si grau prin buzunare, ca deh, Baraganul a fost candva granarul Europei. Saptamana asta m-am tot plimbat prin Bukale, spiritul de aventura si gazele de esapament m-au aruncat pe treptele unei librarii de pe Mosilor. Si cum statea fratili vostru pe trepte dezmierdandu-si auzul cu trilurile pick-hammerelor si injuraturile muncitorilor astepta parca o actiune mai cu spor. Vara, caldura mare, orasul e un fel de cazan urias in care fierbem cu totii, fie in propria sudoare daca avem noroc si nu circulam cu mijloacele de transport in comun fie in a altora daca apelam la acestea. Si cum vorbeam de sexualitate, nu stiu daca ati avut rabdare sa observati, pudicul dispare odata cu venirea verii. Pai cum ashea? pai uite ashea don'soarelor. Daca iarna parul de pe picioare, colantii si blugii devin o bariera in calea oricarui coltisor de piele, vara e suficient sa va aruncati o bentita, sau un soi de bluza stil esarfa pentru a va acoperi farmecele indoielnice. Asta nu-i un lucru rau, mai ales ca muncitorii de care vorbeam mai devreme sunt gata pentru a specula orice dezvelire mai mult sau mai putin accidentala a vreunei parti din trupurile voastre cu forme ..... Cum stateam pe trepte si beam tutun observ o mica parada. In pasul lor usor de zanici, trec doua zalude, cu tatili in vant flturand mai rau ca steagurile de la primarie fix prin mijlocul muncitorilor. Imi zic in gand, frate astea chiar au sange in vene sa treaca pe langa bajeti. Astia n-au mai vazut femei in halul asta de dezbracate de cand s-a taiat Adult Channel. Ce venea sa-mi sprijine afirmatia? pai simplu fapt ca unul dintre ei, mai playboy si mai "sofisticat" isi face intrarea cu niste vorbe maiastre si bine alese: "ce faceti fah, nu mergem si noi sa bem o bericioaica in colt la Dode?". Si in timp ce vorbea unsoarea amestecata cu praf si transpiratie i se scurgea pe fata, balele atarnau pana la pamant si erectia era mai mult decat evidenta. Se uita zanicile la el, chicotesc si-i zic sublim ca un cantec de vioara: "manca-miai ..zda saracie, nu vezi cum areti. Sa vezi ce omor iti iei tu de la tovarasu meu prostule, ....sa-mas pe tine de muncitor prost si obsedat". Ceea ce n-au observat zanicile era ca maimuta nu era singura, ci simtea sprijinul a altor 30 de suflete in aceeasi stare ca si el. Pana la ploaia iminenta de injuraturi, fluieraturi si urlete n-a mai fost decat un pas. Bine-bine da' asta e doar un caz ar zice o parte dintre voi. Pai dati-mi voie stimabililor, stiti ca la capitolul ochiu' critic sunt bine pa problema. In aceasi zi fatidica pentru unele si plina de erectii pentru altii mai vazura ochisorii mei si alte treburi. La metroi, ah, izvor nesecat de subiecte tari si barfe la un paharel, se intampla lucruri magice. Cum femeile moderne din Bukale nu se impiedica in amanunte, adica, sa mai arunce din cand in cand, asa la ocazii speciale un sutien pe ele, se trezesc in mijlocul sexualitatii romansului, plin de penibil si deranjant. Asteptam metroiu. Langa mine una la doi metri fara cap, craci pana in gat, tzatze pana la buric, respira greu, mai ceva ca ala din reclama. Ma uit la ea, evident, n-aveam cum sa ratez echipamentul, era chiar acolo in fata mea, erau ca doi bebelusi de 3 luni asezati intr-un fel de hamac imeprceptibil. Curent, imi zic, vine metroul, fiind un pic incins mi se facu un pic pielea de gaina, un zambet ciudat imi aparu in coltul gurii. Metroul ajunge in statie. 3 muncitori bine intentionati si cu maniere inspirate din gingasia porcului exclama plini de entuziasm: coaie, uite cata tzatzele are asta si cata sfarcurile ii ies prin bluza. Da mami sa iau si eu o gura ca mor de sete. La cere unu dintre ei cu valeitati de clovn se apropie de ea si exclama: nu te supara si tu, ashea e astia mai prosti, da' sa-nbunesc sunt frumosi de poti sa si mori. Si noi, purtatori de manete avem partea noastra de vina, sexualitatea ne iese prin fiecare por, am mostenit asta de la romani, temperamentul coleric si cantitatile uriase de testosteron, da' nici cu voi nu mi-e rusine. Intotdeauna gata de provocare, bluze transparente, nema sutiene, cornite iesite in vazul tutror. Dragele mosului, mai e un pic si vine vara. Sufera baba la frumusete. Vrea fetili sa fie bagate in seama? vrea! daca te imbraci ca o panarama e normal sa-ti auzi numai vorbe desucheate, daca te imbraci ca zanica corporatista e clar ca din Ally McBeal nu te scot astia. Deci nu mai dati vina pe mecanici, fierari, spalatori de parbrize ca se uita languros la voi, dati vina si pe ceilalti din restul categoriilor, ca si aia se uita insa ii lasa pe primii sa verbalizeze porcariile din mintea lor.

P.S. Am 20 de ani.
Ma trezesc dimineata, ma duc la baie ma spal. Am p.a sculata. Incerc sa o
indoi cu o mana, nu pot. Incerc cu doua maini, nu pot.
Am 30 de ani.
Ma trezesc dimineata, ma duc la baie ma spal. Am p.a sculata. Incerc sa o
indoi cu o mana, nu pot. Incerc cu doua maini, parca se intampla ceva.
Am 40 de ani.
Ma trezesc dimineata, ma duc la baie ma spal. Am p.a sculata. Incerc sa o
indoi cu o mana, nu pot. Incerc cu doua maini, pot.
Am 50 de ani.
Ma trezesc dimineata, ma duc la baie ma spal. Am p.a sculata. Incerc sa o
indoi cu o mana, pot. Incerc cu doua maini, normal, pot.
Sunt din ce in ce mai puternic!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

lazarik...cand mai scriiiiii?????????????? ne e dor de cum scriiiiiiii :D

1:22 PM  
Blogger A said...

eu zic ca esti din ce in ce mai optimist..la 40 de ani..te rogi de ea de dimineata :)

10:30 AM  

Post a Comment

<< Home