Friday, August 03, 2007

I don't wanna grow up


sala tremura, emotie amestescata cu semne de intrebare. Iata-ma din nou in arena cu o noua schema pentru cetitori si cetitoare de toate varstele si toate sexurile. Saptamana asta din punct de vedere muncitoreste a fost subtirica, asa ca mi-am permis luxul de a motai non stop, am casca ochii pe site-uri deocheate si ma-m dat pe net ca un cretin. Ce am castigat la sfarsitul acestei experiente, pai nimic. Ok, inteleg, intrebarea de pe buzele tuturor este: si de ce ai facut asta? cu acelasi talent actoricesc si cu voce de copil iritant sustin sus si tare: 'cause i don't wanna grow up!Yes biciz and hoes, am stat bine si m-am gandit la doua directi inspre care ma pot indrepta: fie prima, imi bag mintile in cap si pun mana si ma apuc de lucruri serioase, adica mai si produc ceva sau a doua in care imi imaginez ca sunt inca studentin prin anu II, III de faculta cu mari dureri de "shhhh" (se sopteste din sala). Pai pe de-o parte as vrea sa ma apuc sa produc cate ceva, cladind cu manutele astea doua un viitor luminos si trainic. Adica mai pe romaneste, sa muncesc pana la 70 de ani, cu un amanet de 50 de ani pentru un apartament de cacat de 50 de metri patrati in cine mai stie ce bloc in a carui scara pute a gunoi amestecat cu igrasie si putoare de mancare de cartofi, asezonata cu babe de diferite varste, toate peste 60, cu bunici care o ard pe spionaj, cu copii care urla ca descreieratii si cu manele ca sa-mi ajunga pentru 100 de ani. Pe de alta parte pentru a injumatati cei 50 de ai, ma insor, si in ele mai bune sperante prietenii pe care ii am alaturi de rubedeniile la care au fost ai mei la nunta, ca asa se face si alti oameni pe care nu i-am vazut niciodata vor pune mana de la mana astfel incat eu si proaspata, viitoare,adica cum sa zic, un fel de altineva, degetele mele chiar nu vor sa scrie cuvantul si pace. O fi ceva din trecut care blocheaza canalele. In fine, iau din aia 50 de ani ai mai si-i dau si ei 25, cu zabetul pe buze ii soptesc romantic: ia d'aici ca sa avem amandoi de tras, biHatch, life ain't all about romance and shit, it's about working! Deci am scapat de prima problema, pe de alta parte apar pretentiile ca vrei o masina, si atunci cel ai usor start il poti lua, pentru un leasing, turnand un puradel. Chiar daca e greu la inceput, macar poti scapa de urlete si zbierate in machineta. Din sala intreba cineva - cum adica frate? Pai uite ashea oameni buni: torni boracu', bine? 10 minute de investitie din partea ta, o viata de tras pentru amandoi. Faci botezu', lumea vine, mananca, bea, se destrabaleaza. Daca pe vremea lu' mama te duceai cu ceva haine pentru copil, in ziua de azi cashu conteaza tati, lasa-ma cu boarfe si prostii, da banu' ca numai ashea pot lua Cielo. Ai petrecut, ai numarat banii la sfarsitul zilei, iese de 15% avans. Ce te mai asteapta acum pe langa aia 25 de ani pentru casa, scandaluri, morala si ore lungi de liniste in care nimeni nu zice nimic. Un fel de tristete amara in care tu-ti futi norocu' ca ai dat peste ea, si ea blesteama sfintii ca i te-au scos in cale. Dragoste cu nabadai, in liniste, ca deh se trezeste ala micu', si nu despre ala din pantaloni vorbeste. Deci 50 cu apartamentu, 10 cu leasing-ul si o viata-ntreaga pentru borac, te poti declara un fel de tata timp ce pula ta, o sa muncesti pana iti cresc pene pe spate. Ecourile colegilor de faculta iti suna in minte - hai coaie la o bere si las-o-n pula mea de munca, nevasta si prostii. Ai iesi, da' stomacu trebuie sa pape si diseara, inghiti in sec, te posomorasti si te duci la culcre, cu aceeasi fata lunga ce seamana izbitor cu aia a lu' "Ferdinand". Ashea ca dragii unchiului, faceti cum zicea tata: "cine nu beleste ochii la'nceput, beleste p.la la sfarit". Enjoy life, like i enjoy life.

P.S. Un broscoi suna la linia ferbinte a unui medium si i se spune:
"Ai sa cunosti o tanara frumoasa care va dori sa stie totul despre tine."
"Minunat!", raspunde broscoiul. "O s-o cunosc la o petrecere?"
"Nu", raspunde mediumul, "anul viitor, la ora de biologie."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home