Thursday, July 31, 2008

Mancatorii de Fornetti

bai fratili meu, iaca am scris saptamana trecuta o poveste si in prostia din capul meu am crezut ca am reusit sa ma descarc. La terapie doctorul mi-a zis, nu te mai stresa, nu mai tipa, nu mai face scandal, cand simti ca ajungi cu nervii'n pioneze scrie. Zis si facut fratili meu in halat alb, scolit si mirositor a transpiratie. Iacatelea ca m-apuc sa scriu, ce ma enerveaza in schimb, e ca yo scriu, lumea ceteste, da' nu face nimic, Pai treaba ashea? pai nu-i traba.
Una peste alta, revin la subiect. Vorbeam ieri la o cinzeaca despre cum "e" romanii. Mare greseala, dracii si nervii mai sa iasa la iveala, tremura mana pe halba mai rau ca ala din reclama de la Heineken.
Din public sunt intrebat: Adica, stimabile, ce va face sa spuneti asta?
Bai bulangiule, pe ce lume traiesti, te droghezi sau stai numai in casa? Cum kilu' meu ce ma face, prostia, nesimtirea, mizeria, jegul uman, scursurile societatii, daca vreti mai vizual, acea zeama multicolora care se scurge din cazanele de gunoi in fiecare miercuri dimineata in spatele blocului meu.
In fiecare zi, pe la 4 dimineata cata cocosii, nu ai mei nici ai locatarilor din blocul in care stau de ceva vreme, ci ai vecinilor mei de cacat, care au plecat acum 150 de generatii din locurile lor de bastina si au colonizat Bukalele. Pe langa cocosi, in gospodariile infloritoare se mai numara 5 vaci, porci si caini. Multi caini, foarte multi caini, care sufera si ei de metehna omului de Bukale, noaptea latra si ziua dorm. Ceva gen, jmekerii de la Bamboo. Singura diferenta e ca astia, adicatelea cainii, nu o ard toata noaptea cu o apa plata cu lamaie in fata toata noaptea.
Vreau sa fac dus, pai sa-ti bagi pusca'n el dus daca da si el apa calda. Trebuie sa-l las sa curga 10 minute, sa se duca toata apa rece de pe coloana sa pot face baie fara sa mi se stranga bilutele in saculet. Imi zic in gand, bah, au si ei dreptate, de ce kilu meu sa faca dus daca ei sunt obisnuiti sa se spele numai cu apa de ploaie, atunci cand ploua.
Pe strada, jmekerasii de cartier fac scandal, se umfla testosteronu'n ei, daca mai adaugi si doua prastiute la combinatie sigur se vor lua la bataie. Ies pe strada, pasesc atent pe aleea cacatului din fata blocului. Curiosi de ce "aleea cacatului"? Pai n-aveti de ce dragii mei, toti locatarii din blocul meu cu caini si alte oratanii, isi scot animalele la urinat si la cacat pe aleeea asta. E normal ca la 7 dimineata sa faci slalom printre cacati, flegme si urina, atat umana cat si animalica, mai ceva ca Cheloo printre cretini. Scap nevatamat, ajung la metrou, ma indes in metrou ca o bucata de carne intr-un carnat supraponderal si umflat cu presiune. Bobite de sudoare incep sa-mi apara mai intai pe frunte, apoi pe piept, apoi pe sira spinarii, apoi pe picioare, pulea mea, sariti fratilor, ma deshidratez. Ailalti de langa mine se uita si injura la fel ca mine pe mecanicul muist care din exces de zel tine aerul conditionat la minim, sa nu consume frate. Pai bah bulangiule mancator de fornetii, amator de clevetiri si picanterii de cacat, scarmanitorule in cur si la boashe, jegule uman ce esti, ne sufocam aici futu-ti norocu'n cur. Pe nea manipulant il doare la basca, la el in cabina nu e aglomerat, nu-l inghesoie nimeni, si totusi ciudat miroase a transpiratie amestecata cu aroma de carnati prajiti si ceapa? O fi de la calatorii din spate.
Ajung la Unirii, ma dau jos din metrou, de fapt, mai mult ma arunc peste imbecilii ce stau pironiti in usa (ei nu coboara aici), ma lupt cu lumea care vrea sa urce inainte sa coboare ceilalti, pula mea e o invalmaseala mai ceva ca la Rovine. Unii imping, altii trag, altii urla, altii strang din dinti, toti sunt plini de sudoare si de draci. Reusesc sa cobor, am lasat in urma doi nasturi la camasa, da-i in pula mea, nu ma mai intorc sa-i caut, e prea mare heaosul. Ma grabesc spre scarile rulante, aceeasi poveste. Bah taranilor bah, n-ati invatat nici dupa 2 ai regula de baza de la scarile rulante? Dati-mi voie sa va educ: PE PARTEA DREAPTA SE STATIONEAZA, PE PARTEA STANGA SE COBOARA (URCA) TREAPTA CU TREAPTA. Oare de ce credeti ca au desenat aia talpile pe treptele de la scara rulanta?!? Sa-l educe pe taranul venit de la Dalga, da' din cate vad slabe sanse. Ajung la Pipera, telefoanele suna in draci, raspundacii alearga disperati sa se logheze, ca altfel sunt penalizati la salariu, nu li se mai dau bonuri de masa sau alte "pedepse" d'astea inteligente. Sclavii se varsa din metroi, palizi si ganditori, strang din dinti si-si spun "futu-ti moooooortiiiiii matiiiiii de Call Centerrrrrr". Cine nu se agita la Pipera?!? Paznicii, mai urla din cand in cand la cate un idiot care uita sa coboare, sau a atipit din cauza oboselii si aerului puturos. Se aseaza linistiti pe scaun si incep sa urle: "alooooo, domnuuuuu, aici e capatul, da-te jos". Desfac baietii cu nesat, unul Click si celalalt Libertatea, rup cu mare tact pozele cu pizde dezbracate, fiecare din ziarul lui, si dup'aia incep sa faca schimb. O adevarata negociere, la urma urmei scopul e maret, care dintre ei va avea la final mai mult material de laba. Ma apuca scarba si starea de voma, inchid ochii si merg mai departe gandindu-ma in gandul meu din mintea mea, pastele ma'sii de treaba ordinara, a disparut revista Intractoarea, au murit de ceva vreme clasicii Mozart, Verdi si ceilalti, le-au cazut urechile in negura timpului acoperiti de sublima manea melodioasa. Am dat cinstea pe rusine. Fara manea si femei dezbracate in ziare viata e pustiu cum zicea un clasic, s-a dus si el in aceeasi directie, la Rodipet sa-si ia ziare de calitate trangand o concluzie fara prea multe comentarii, "pula mea, daca n-am bani de playboy, mai bine cumpar Click si Libertatea". Foarte tare frate, da-i dreq pa americani cu economia lor de cacat, ce te intereseaza ca BVB ca cazut de si-a rupt gatu', ce importanta are ca sunt inundatii in Moldova, la ce bun sa stii ca Tariceanu pregateste inca 2-3 legi, oricum nu platesti taxe. Atata timp cat Rodipet vinde ziare si Petza din colt spirt si alcool etilic, e normal sa strigi in gura mare pa strazi, "'bag spitzu'n ea de tara bah, ma'ntelegi?"
Zic sa inchei aici, iar urla Cleo cat o tin plamanii, cockerita lu una de la scara cealalta! Disper, Cleo luarai foc, saracie de caine isteric si batut in cap ce esti!

P.S. Un tip merge pe autostrada 57 cu masina si asculta radioul.
La un moment dat, la radio, crainica anunta:
- Pe autostrada 57, un nebun merge pe contrasens.
Tipul foarte enervat:- Nu unul, sute, sute !

0 Comments:

Post a Comment

<< Home