Monday, January 29, 2007

interviu cu autoru' ....continuare

Gazda: continuind discutia anterioare, ne-am oprit asupra celui mai penibil moment de pana acum?
Yo: eram la mare anu' trecut, ma destrabalam in Balta Neagra, inotand printre rahati si alge de mare, a "venit" un val si am ramas fara slip, si inotand in disperare sa-i recuperez am atins nisipul cu varful nasului, senzatie pe care nu as vrea s-o repet.
Gazda: cu ce muzica va delectati?
Yo: incepand cu blues-urile ieftine, gen muzica de bagat mana in chiloti, rock mai lejer si culminand cu soundtrack-urile unor filme ca Hi Fidelity.
Gazda: planuri de viitor in ceea ce priveste blog-ul?
Yo: sa fie heaos, cititori extaziati, scrisori de amor, autografe pe sani dezgoliti, poponetze indraznete, petale de trandafiri si o fructiera cu piersici.
Gazda: planuri de viitor le nivel personal?
Yo: sa vizitez cat mai multe tari, sa vedem daca prostia romaneasca purtata ca un virus de cate unii inainte de 2007 a reusit sa prinda si in afara.
Gazda: casatoria?
Yo: ce e cu ea? un act de incompetenta si parasire a facultatilor mintale. Consider ca daca oamenii s-ar fi nascuti pentru a se casatori, nu li s-ar fi oferit atatea alternative. In cazul lui Adam inteleg pe deplin situatia, penuria de femei la ora aceea ii restrangea oarecum optiunile, iar sarpele avea buzele prea reci. Sincer sunt curios ce suprize-mi rezerva viitorul.
Gazda: cel mai indraznet vis?
Yo: sa scriu cu sprayu' pe peretele Casei Albe: read it and whip biHatch-ilor http://asitizz.blogspot.com e aici sa va administreze o doza de acreala si acidiate
Gazda: cel mai apreciat politician?
Yo: n-am!
Gazda: cea mai apreciata actrita de origine ne romana?
Yo: Anne Bancroft, pentru rolul din "Great Expectations", super tare, in rest doar mizde goale ce traiesc cu impresia ca o bucutza dezgolita, un san ratacit pe ecran etc. vor aduce Oscarul!
Gazda: beutura preferata?
Yo: apa plata cu lamaie, obrazul subtire, cu sacrificiu se tine
Gazda: cel mai greu moment?
Yo: eram in generala si faceam dansuri populare, din nefericire pentru mine, fiind inalt partenera mea de dans era la fel de inalta ca mine din pacate avea si grautatea pe masura. La un moment dat trebuia sa o ridic in brate, de atunci cred ca am inceput sa am inceput sa am probleme cu spatele.
Gazda: ziarul preferat?
Yo: "Libertatea" - nu-ti vine sa crezi cate porcarii si cacaturi pot aparea pe prima pagina, Ziarul Financiar - sa vezi cat de bogat vei fi niciodata, Adevazul - numai minciuni, Gandul - e adevarat, o serie de balarii ce se plimba prin mintea alora, Academia Catavencu - misto aia cu bulele, in care pun tot soiul de texte de cacat insa cu mare insemnatate pentru plictisiti!
Gazda: starul TV roman de sex feminin?
Yo: Medeea Marinescu, ca a avut minte, si dupa ce a implinit 18 ani nu s-a apucat sa se dea prin reviste pentru adulti.
Gazda: si masculin?
Yo: Banica Jr, foarte tare frate, desi multi cred ca il imita pe Elvis, revin si afirm: il imita pe Shakin Stevens, ala care la randul lui il imita pe Elvis, asta e cea mai misto faza, copiezi o copie si totusi nu reusesti, of, "mare ti-e gradina Doamne si multi prosti sar gardul cand poarta e deschisa!"
Gazda: un cuvant pentru cititorii blogului!
Yo: sanatate!
Gazda: multumesc!
Yo: cu placere
Gazda: un viitor luminos!
Yo: nu ma pupa in ... ca nu are sens, mai am pana sa ajung celebru!
Gazda: ma pregateam!
Yo: inceputul e bine!
P.S. un gagiu la trecerea de pietoni, da sa treaca strada, o voce ii sopteste, mai asteapta o secunda. Asteapta tipul, in fata lui mare accident. Da vina pe coincidenta si merge mai departe. La un moment dat vocea ii spune: "opreste-te!".Se opreste gagiul, in fata lui cade un mare ghiveci de flori, asta fericit, incepe sa tipe:
- Te rog voce magica, mi-ai salvat viata de doua ori,cine esti, te pot vedea?
Vocea ii raspunde: sunt ingerul tau pazitor si da, am poti vedea! Apare ingerul pazitor langa el, la care gagiul il prinde de gat si incepe sa-l stranguleze zicand printre dintii iclestati:
- Unde kilu' meu ai fost cand m-am insurat?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

plecaciunile mele domn' director...foarte tari articolele din ciclul "interviu cu autorul"...
apropo...de cind stii germana? ;) :)
o dam cu anonima...semnat Barby!

4:51 AM  
Blogger Florinel said...

multumesc pentru gandurile bune, tot anonim, semnat autorul!

12:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

mortala poza, nimicitor articol....
asteptam cartea cu autograf :D

11:49 AM  

Post a Comment

<< Home