Thursday, December 21, 2006

Pe insula placerilor

cum ziceam un pic mai devreme, am luat de la Mada, "eticheta". Datele problemei sunt in felul urmator: yo, hot&sexy,insula si cateva manuscrise cu mine, de fapt nu mai mult de cinci.
Situatia data e cam subtire, sincer sa fiu, lipsesc multe date din problema de fata, pustie, adica fara oameni, sau pustie adica fara nimic pe ea, doar nisip cat vezi cu ochii, pentru ca daca ar fi ashea, colectia sau mini biblioteca de pe insula s-ar modifica radical.
In fine, naufragiez pe o insula pustie in timpul unei croaziere in Marea Caraibilor, vasul de lux plin cu toate modelele de la Victoria's Secret, Playboy, Hustler si Maxim se scufunda radical saracind Planeta Albastra de cele mai mari bunaciuni si delicatese masculine. Stiu, suna un pic teribil si Armaghedonistic, dar nu-i nimic, in timp ce cu o mana inotam si cu cealalta dadeam din picioare am avut timp sa-mi iau cu mine rucsacelul a la Sport Billy, iar in el, ce sa fie, surpriza 5 carti, de citit, alfel mi-as fi ales din prima Chinta Royala la As de trefla si as fi castigat.
Ajung pe insula, nimeni, pustiu, ma plictisesc ingrozitor, bag mana in saculet si scot de acolo prima carte: "How to pick-up biHatches in all the languages of the Earth" - ghid scris si aranjat de o serie de entuziasti. De ce? pentru ca daca pe insula pustie sunt o gramada de femei canibale si vor sa ma manance, asa cum au facut cu toti barbatii lor si ai altora, eu sa ma bag in seama si sa devin guvernatorul lor, sa le prostesc pe fata si sa le pun sa-mi gateasca, sa-mi spela hainele si sa-mi indeplineasca toate dorintele. Citesc, ma desfat cu minunatiile insirate ca adevarate perle, termin cartulia si pun mana pe a doua carte intitulata: "Almanahul Playboy - Best playmets in ordine alfabetica din 1969 - 2007" a lui Hugh Hefner. Ma desfat cu cele mai mari bunatati care se gasesc pe orice continent sau bucata de pamanat, mai putin a mea, fac repede un dus rece cu apa de mare, ma usuc, adun sarea de pe mine, ma tai la deget si o pun acolo pe toata, ca durerea sa fie si mai mare.
Scot fascinat si plin de emotie a treia carte, o deschid, lacrimez un pic, zambesc si cu incredere ma aventurez printre randurile scrise de Headquarters, Department of the Army, editia din Octombrie 1970 - "FM 21-76 Department of the Army Field Manual - Survival". Captivanta, acum ma simt cu adevarat salvat, de ce cartea asta? pentru ca e scrisa de profesionisti, acum imi pot face un submarin nuclear si ma pot torpila, insa mai stau un pic si scot din rucsacelul magic a patra carte, ceva pentru spirit, m-am scolit, m-am destrabalat, am gasit solutii insa spiritul meu o cere: "Kama Sutra" lansata de editura Tana, doar nu era sa plec de pe insula cu tribul de femei fara sa experimentez cateva aspecte ale problemelor sociale, "casa" le zic asa, ceea ce va doresc si dumneavoastra de altfel. Dupa lupte seculare, deshidratari si lupte in lapte de cocos, deschid si ultima carte a celui care mi-a arata adevarata valoare a aventurilor: "Batranul si marea" a lui Ernest Hemingway. Doar nu era dupa atatea pagini de Kama Sutra sa plec chiar asa devreme, am zis sa aprofundez materia si sa-mi "bag nasul" in fiecare pagina.

P.S. unu' naufragiaza pe o insula pustie, disperat si agonizat, torpit de soare si insetat zacea pe "plaje" sub un cocotier. Apare Zana Insulei, echipata intr-un costum de piele lucioasa, ggiul cand o vede incepe sa baleasca. Femeia ii zice duios:
- Dragule, eu sunt Zana Insulei, si pentru ca m-ai intalnit, iti voi indeplini trei dorinte!
Gagiul zambeste si incepe:
- As dori mancare, multa mancare, toate bunatatile din lume.
Zis si facut, Zana isi desface fermoarul de la costum un pic si de acolo scoate o masa imparateasca cu toate bunatatile pe ea, mananca tipul si-si potoleste foamea.
Tipul: - As dori ceva de baut!
Aceeasi faza, tipa lasa fermoarul si mai jos si scoate doua, alea mari si frumoase cam pe la vreo 2 litri sub numele de Jack Daniels si Johnny Walker - Black Label. Toarna gagiul beutura in el.
La un moment dat Zana se uita la el si zambeste, desfacandu-si usor fermoarul si mai mult, exclamand: - Hmmm, stiu ce-ti doresti in clipa asta.
La care gagiul luminat la fata exclama plin de extaz: - Nu-mi spune ca ai si un set de crose de golf acolo ca nu te cred.
P.S.2 La Multi Ani, Craciun Fericit, sa fim mai destepti si cu mai multa pofta de ras si de facut "misto-uri", caci subiecte sunt garla.
Va pupa yo, ca de obicei, doamnelor, domnisoarelor si nu in ultimul rand femeilor usoare, pa buriq!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Craciun fericit si linistit si voua!
have fun :)

3:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

my dear lazaa,
ai fost invitat sa participi la cea mai noua competitie a bloggerilor, initiata de lil' old me!
jocurile se numesc sugestiv:
LEAVE-ME-A-POST GAMES!
pt detalii:
http://leave-u.blogspot.com/

8:15 AM  

Post a Comment

<< Home