Thursday, January 11, 2007

De dragul scrisului

Mi se intampla uneori, si sunt convins ca nu sunt singurul, cand pe la munci o ard aiurea, nu mult, asa un pic, cat sa nu mi se aplece, si ma dau voiniceste pe net. Mi se succed o serie de site-uri prin fata ochisorilor mei, mici si tampi cum ar zice un artist, a carui stea a apuse demult. Sincer, nu pot spune cu exactitate daca in momentul in care aleg un site la care sa ma diclesc si gandesc, cred ca un Napoleon a fost suficient, mai bine un singur lucru o data si prost, decat mai multe o data si la fel de prost, aleg sa-mi conserv energia pentru evenimente mai pline de fast. In fine, aleg deunazi, la intamplare un site dragut, pe care, in care, prin intermediul caruia lumea isi pune poze, idei, comentarii, aprecieri and shit. Cum rasfoiam paginile, avid de cunoastere, imi pica privirea pe un profil colorat, roz, parca mai roz decat poate ficatul meu sa suporte (HAdrienutza ar dezaproba temeinic, dar fie) si-mi zic in prostia colosala, hai sa citeasca si ochii mei ceva din cultura generatiei trendy, Coca-Cola sau a post Epocii de Aur. Cadrul - poza, un ochi, incetosat, imaginea foarte neclara -comentariul posesoarei: "A stranger loses half his charm the day he is no longer a stranger." - Genevieve Antoine Dariaux - biHatch pliiiiiizzzzzzzzz, misto citatul, alese vorbele, dar la ce bun? Si in WC-uri mai dai peste mici diamante neslefuite, cele povesti in versuri, insa n-as putea spune ca mi-au adus vreun plus de cunoastere, am citit, m-am elibert de presiune si am plecat ca un bandit, sa nu ma vada lumea!La o alta poza, dintr-un alt profil, un maestru de ceremonii isi etala cunostintele in ale genezei umane, iar, o poza cu 2 ochi de data asta, relativ focusata, cu un citat pe masura: "behind blue eyes...", pai mi se face paru' maciuca! In spatele ochilor in general e creierul, si nu cred cam suficienta tarie pentru a admira superba priveliste, un amstec de materie, mai mult sau mai putin cenusie cu vase de sange si alte treburi. E adevarat, online gasesti toate tampeniile din lume, sentimente de felurite feluri, lucruri intelepte, altele mai putin intelepte, dar si niste imagini pe masura. Oftez adanc, trag din tigara cu nesat, iau o gura de cafea fara cofeina (sunt cardiac)cu multa frisca si zahar, sunt la un nivel de sictir foarte ridicat, la un click distanta de unele dintre cele mai "decente" perle literare: "you only have power on people as long as you don't take everything away from them.But,when you've robbed a man of everything,he's no longer in your power,he's free again" - emotionant, citez aici un amic celebru "iti umple curu' de lacrimi atata poezie", sentimente uscate si prajite sub soarele pubertatii aducatoare de voce in schimbare si cosuri pe frunte, erectii nestapanite si bataturi in palme, o inima de 16 ani strivita de un camion imaginar plin cu suferinta si amar, bleahhhhhhh. Bah, da-ti si voi 50.000 acolo, la Vacaresti, eliberati-va supararile si incetati cu vaicarelile. In adolescenta, si mai ales baiat fiind, esti ca o bomba cu ceas, hormonii iti ies pe nas si prin urechi, cum apare un san sau un crac mai de Doamne ajuta la orizont simti ca nu mai incapi in pantaloni, dar haideti sa nu mai fim toti poeti. Sa lasam Cezarului ce-i al Cezarului (de dat nu dau nimic), hai sa fie prezentatorii de stri doar prezentatori de stiri, nu si actori si cantareti, si moderatori de talk show-uri and shit, hai sa-i lasam p'aia sa fie numai cantareti, nu si prezentatori de moda, doctori in ale sex-ului si idoli de plastic, cred ca asa ar fi cel mai corect. Unii sunt facuti sa faca niste lucruri, altii sa le strice, altii sa le blameze si altii sa le repare. Inghit in sec, ma supar si ma veselesc, mai arunchi un ochi pe Playboy online, mai scriu doua vorbe lu' Virginu' pe YM, zambesc, ma duc la treatru sa ma cultiv, sa aflu lucruri, sa vad ce mai face lumea, sa iau pulsul Bucurestiului.

P.S.: (De Phazz - Garbo Goodbye)mare adevar in versurile astea:
My brains are wonderful creation
While connected to my head
God gave me sweet imagination
I's ho helpful in bed

0 Comments:

Post a Comment

<< Home