Sunday, February 11, 2007

E iar luni bah nenicule!

si am poposit si in birou. Uf, munca multa ma asteapta azi mai rau ca in oricare alta, la fel ca aia 10 puradei ai unui gagiu din Ferentari care nu aveau ce manca. Ma trezesc de dimineata, si mi-e lene, crap un ochi, il arunc prin camera in scopul de a investiga ceva noutati. Nimic nu-mi sare in minte, aceeasi mobila aceeasi mata idioata urla cat o tin rinichii, si-mi vine sa plang de draci. Ma ridic in capu' oaselor, dau sa ies dn incapere si ma simt contrariat, m-as duce la wc-eu sa dau caii la apa sau mai bine m-as duce sa fumez si sa fac mai apoi ambele treburi si mica si mare. In fine, fumez cu pofta o tigareta, trag o gura de cafea, insa gustul dulce-amarui al combustibilului se amesteca implacabil cu aroma diminetii. In fine, ma indrept cu pasi repezi sa ma frshuiesc, ma asteapt lucruri minunate si azi. Ma spal pe fata, pe dinti, ma scobesc in nas, aranjez eventualele firisoare de par ce-mi parasesc urechine si nasul, ma spal pe dinti, trag un partz si ma duc sa arunc toalele de o(ri)ffice pe mine. Stau la etajul 10, intr-un bloc construit relativ recent, acu' vreo 30 de ani, sa tine bine, peretii inca n-au inceput sa cada pe mine, insa am vazut ca au cam inceput sa cada locatarii din el, cel putin o parte. Media de varsta era inspaimantator de ridicata, cand am venit pe lume, insa odata cu schimbarea guvernului, scade vertiginos, cum vine Iliescu la putere, mai dispar 2, cum vine Basescu la putere mai dispar 4, in fine, asa e in viata, zic. Totusi, pe vremea lu Nea Zapada ala, regula era ashea: la 10 - apa ioc, gaze din belsug, la parter: - apa din belsug, gaze ioc. Nu vreau sa par prea pretentios sau sarit din tipicul romanesc, insa as vrea si apa si gaz, daca se poate ambele in acelasi timp. Le primesc de ceva timp incoace, insa apa e mereu rece si pe aceasta cale rog locatarii, spalati-va si voi fratilor! Cabina de lift pute mai rau ca un birt, mirosul greu de tutun si transpiratie se amesteca precum uleiul cu otetu'. Fumu de tigara pe sus, transpiratia pe la mijloc si jos. Sunt gata, pielea ca de gaina, outele stranse in saculet, dar fie, pun repede toalele pe mine, ies pe usa si uit repede evenimentele. Metroul, la fel cum il stiti, mijloc de carat in stil cabalin oameni pe diverse plantatii de bumbac. Ajuns in cladirea in care imi petrec 9 ore pe zi, salut portartul cu clasicul "Buna dimineata", imi rambeste si-mi raspunde printre dinti "Buna dimineata, mancamiai....bip, bip, cenzura, bip, bip". Clipesc des, ma urc in lift, cobor la etajul care-mi trebuie, intru in incaperea obosita, ma asez pe scaun si astept, la fel ca portarul de la intrare sa salut cu emotie si entuziasm in voce colegii de birou cu clasicul "Buna dimineata, mancamiai....bip, bip, cenzura, bip, bip". E iar luni, si fie ca-mi place sau nu, e inceput de saptamana, cacaturile lasate "pending" de vineri sunt tot acolo, asteptandu-ma la fel ca puradeii lu' ala din Ferentari. Ma intrebi daca stiu ca poimaine e Sf.Valentin? e posibil sa ma lase oare vreo mizda din toata Romania sa uit ca pe 14 februarie e ziua indragostitilor americani? Da stiu ca pe 14 e Sf. Valentin, Nu, colegele din birourile alaturate nu ma vor lasa in pace pana nu-mi vor spune de 1 milion de ori cat de mult asteapta sa vina Ziua Indragostitilor! "bip, in bip, cu bip, cenzura, cenzura, cenzura............ of"
P.S.¨De multe ori ...cind plingi....nimeni nu-ti vede lacrimile....
De multe ori.... cind esti ingrijorat...nimeni nu-ti simte durerea....
De multe ori...cind esti vesel....nimeni nu se uita la zimbetul tau.....
Dar cind te basesti o singura data...... ¨

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

i hate valentine's day too....la mine nu se serbeaza din principiu ;)

1:07 AM  

Post a Comment

<< Home